bad update.

nepp det börjar bli dålig uppdatering nu va.. fårse om jag gör något åt det ;)
har iallafall fastnat för en klänning på gina tricot, så ska väl kila inom och testa den imon.. blir ju så grymt klänningsugen nu när studenten närmar sig.. och det är inte likt mig att gå i klänning egentligen, men någon nytta får man göra ;)
ska strax dra mig innåt gymmet och dra i några maskiner innan det blir spinn! tråkigt med träning såhär sent, men eftersom att jag ska ha roligare saker för mig imon så blir det så ;)

imon efter jag vandrat på gina och testat klänningar ska pappa och jag ut till wild bull tatoo och signa papper oså.. så att jag är fit på onsdag! ;D
efter det ska josse firas, som fyller 18 idag! GRATTTTIS! :) det firas på toscana med mat, och sedan vidare till pm och nivå tror jag det pratades om, så blir utgång även imon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0