bra dag (y)

HAH, igår när jag var på mitt grinigaste humör så klagade jag över att dagen idag skulle bli grymt dryg.. skola från 9-4 skulle det vara, för att sedan stanna i stan tills sex och powerpulsa tills lite efter sju!
Det klaget var helt onödigt och berodde nog bara på att jag inte tränat på några dagar. Jag slutade iallafall vid tolv idag och gick hem och tog mig en powernap (om de kan vara i 1,5h?), för att vara social en stund och sedan dra mig in till gymmet (y).
ända problemet (om man nu ska se det något lilla negativa som finns :b) så är det att när jag väl sover på dagarna så vaknar aldrig min kropp igen den dagen. jag blir seg hela dagen!! så fick hjälp med att göra kaffe, så nu kan jag det. skummade mjölk och svepte kaffet precis som om det vore ett glas saft. Ganska mästare jag är på det asså!

På tal om ingenting så har mitt ppppp börjat fungera igen.. ganska creepy! undra vilken som blir nästa bokstav?

har funderat ett tag på vad jag vill ha för bil när jag tar körkort.. har velat ha en audi tt, men ganska surt att verkligen bara på plats två.. (tre om den ena ligger där bak, fyra om man åker en kort bit). Så nu har jag fallit grymt mycket för de nya saabarna.. eller egentligen vet jag varken vad dom heter eller om dom är nya!
Men en combi, med vita lysen där bak som är ganska avlånga ;) hur snygga som helst ju. men lite stor kanske? nästan så att man känner för att skaffa sig en fet grananoir (HAHA stavning), eller typ familj eller liknande just för att ha en anledning till att ha en sådan!
vi lär nog märka vad det blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0