fest & utgång.

lite dålig uppdatering har det blivit här..
kanske är för att jag i torsdags drog in till stan, satt med mia på åhlens, gick på stan, köpte bikinin, mötte upp lisa en stund, drack det dagliga kaffet! ;) simmade, gick 'in' mina nya skor, och råkade krossa glas! den dagen är jag ändå grymt nöjd med!! :D

vaknade suuuuuper taggad igår. när alla med vit mössa, höga klackar och  snygga outfits blåste sönder deras visselpipor och så var nästan det ända orden mia och jag använde TAGGA UPP!
upptaggad var jag ända tills skolan ville dränka mig i deras skolarbete. men efter ett tag lät jag inte det hindra mig, och jag fick faktiskt mvg- på båda delproven i nationella svenska.. jag som aldrig har fått ett mvg? skit nöjd :) nu hänger mitt samhällsbetyg på uppsatsen.. hoppas det går bra! inget jag kan göra något åt nu ändå ;)

Drog till Martin och fixade oss oså, sedan vidare till Simon och korkade upp! drog efter ett antal timmar till torget där Josse och jag mötte pappa och Johan som var på annat håll ;) hon drog med dom hem medan jag, mia, tove och lenny drog till FRIDACE och höll oss där resten av kvällen!
Längesen jag hade så kul och var så nöjd! taaaaaaaaaack alla som gjorde min kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0