GNÄLL

och vadfan kom denna grinigheten ifrån nu då? oooh.
kanske för att jag ätit två STORA potioner med potatisgratäng, sallad och grillat kött och magen fortfarande skriker efter mat? jag har verkligen ingen mättnadskänsla. Det är hemskt. måste typ räkna hur mycket jag stoppar i mig, så att jag blir lagom mätt och känner det en halvtimme efter jag ätit.

känner bara för att ringa någon och gnälla lite. Varför är ingenting självklart? och varför känner jag såhär, som aldrig har varit sååååhär svår förrut? typ som att man inte ens känner sig själv.. och som att man inte vet hur man ska handskas med sådana här situationer..
nejmen om man skulle ta och ställa lite frågor till sig själv för att iallafall ha någon aning om vem jag är?

men ska inte samtala till någon när jag inte ens vet varför jag grinar :) (en anledning till att jag är svår, kanske?)
om en stund blir det spinningen, och då lär jag lugna mig! :):) kanske är jag sånhär för att jag inte tränat sen onsdags? det kan ligga något bakom det..

vet inte om jag skrev detta igår, men isf ignore it.
tatueringstid är iallafall beställd :)

Kommentarer
Postat av: malleballe

haha jaja. det lär göras :D allt bra?

2009-05-04 @ 10:45:24
URL: http://mjensen.webblogg.se/
Postat av: malleballe

mjae förståligt alltså. med mig äre kanon, förutom stressen över allt i skolan nu :/ men vad tusan. det är snart över!

2009-05-04 @ 13:33:49
URL: http://mjensen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0