grinig.

yesss.. har haft en skit bra dag. cyklat till mormor och morfar och hälsat på och tagit en pizza med mia och snackat igenom gårdagen, sådant kan behövas ibland :)

men så ligger det inte till nu, för nu är jag grinig. kanske för att jag tänkt dra upp till pappa och spendera lite tid med dom, eftersom att det inte händer så ofta? men dom är iväg, såklart. Eller för att jag är träningssugen, men gymmet är stängt och det verkar simhallen med vara.. eller för att pappa och min bror ska ut hela dagen med båten imon, och jag inte får plats?
Eller helt enkelt för att en viss vän är väldigt obehövande just nu? man behöver liksom känna sig lite behövd ibland för att veta att man betyder något. och det är väldigt klargjort nu att jag bara behövs när någon annan försvinnner, och när det löser sig så hörs vi typ inte ens av! YEY, det låter precis som sådana situationer jag hamnar i.

jag är nog ganska svår.. ganska svår att förstå sig på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0