kanon (y)

igår blev en fullspäckad dag! drog in till stan för att hitta ett par nya jeans, blev mer fika än jeans iallafall.. men trevligt var det ändå!
sedan blev det fart uppåt mia som fyllde 18, ännu ett stort grattis till dig!! :D vi korkade upp ganska tidigt.. runt halv tre tror jag. fixade oss, käkade och drack mias rosa champagne med hennes familj och skaraborna! :)
vidare till Lenny där det festades för fulla muggar. Alltid lika trevligt där, och som vanligt fastnade jag i vattenpipan. men det gör inget, var ganska socialt där ändå! ;) vi hade ju våra samtalsämnen! ;)
vidare mot bussen för färd in till stan.. alla utom jag skulle ju dra ut! men jag spenderade min tid på annat håll och åkte sedan med johan och hans kompisar hem! :) sov en stund i bilen eftersom att den rundan hem blev väldigt lång, men när jag kom hem bunkrade jag upp med chips, dipp och cola! hhaha.. Tack alla för den kvällen! :D
& nästa fredag är det ju mösspåtagning, och då ska väl alla ut antar jag.. så då gör även jag mig ett försök ;)

idag har det blivit lugna bullar. har gått en runda med doggisarna och sen bara tagit det lugnt :)
fårse om jag drar ner och simmar, men känner mig inte fit för att spinna. :b ikväll blir det iallafall hipphipp i stan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0