lördag och söndag!

eftersom att det var så fint väder ute igår så spenderade jag min dag liggandes på marken med datorn framför mig.. självklart var den med ;) jag tror det hade tjänats grymt bra med pengar om man skapade en dator med inbygda solglasögon? så att man  ser skärmen trots att det är grymt ljust ute..
att datorn var med ute gjorde ju självklart det hela mindre drygt, vilket bidrog till att mina skenben är alldeles rosa och skållheta :( smällar man får ta helt enkelt ;)

Sedan blev det en kväll i tving. lite skönt med chill ibland. Så det blev kalan, matilda, tove, mia, kevin, simon och jimmy. spelade världens roligaste tvspel! helvete vad dålig jag var, men hur kul som helst!
ska nog fråga vad det heter.. haha
Sedan 'grillade' vi lite. Mia, jag och tove hade flytet med oss att dra i precis rättan tid.. ! :D HAHA

så min natt spenderade jag hos Maria.. så kom nyss hem! :) och om tre timmar sitter jag på en spinningcykel och svettas ut all vätska jag har i kroppen, så ska nog gå och fylla på lite sådant nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0