tungt huvud!

Det är svårt att vara pigg i huvudet såhär sent.. trots att internationellen var inställd, mentorstiden också, och engelskan bara var en timme istället för två.
mitt huvud är ganska dött och jag har det värsta ämnet kvar, naturkunskap och labb (y) vädret ger ju ingen energi precis, men stör mig inte så mycket eftersom att jag faktiskt kan tänka mig hur skönt det ska bli att krypa ner under täcket och titta på tv när jag väl kommer hem :)
förstår faktiskt inte hur jag ska orka spinna efter naturkunskapen. men det ska jag!
så att vara ledig imon är behövligt, och att bara gå till elva på fredag ska bli toalt underbart! men tills dess har jag en del att reda upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0