skön dag!

har varit en kanondag idag :) sov till halv elva.. kan tänka mig att jag behövde det!
drog in till stan och tog en två timmar lång fika med lisa! ;) lite synd att det inte blir oftare.. sedan drog jag till lidl för att handla godis till det nationella provet imon! då mötte jag simon, var längesen jag snackade med honom.. blir ju typ bara när någon i släkten fyller år! :b
inne på Lidl så hälsar tre utlänningar på mig, och jag säger hej och går vidare.. när jag står och plockar godis kommer en av dom fram och frågar massa frågor! haha, shit! jag tror jag dör..

är ensam hemma ikväll och inatt.. så har lagat mat och sådant duktigt (y) och just nu sitter jag och lyssnar på hungry eyes! underbart ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0