valborg! :)

igår blev det en jätte bra dag :) drog in till stan runt elva för att umgås lite med mia och sedan skulle det blivit glass med lisa, får ta det en annan gång istället :) drog en lunch på coffee house med mia, lätt att det typ kan bli nya waynes (y) dessutom har dom sol på lunchen :) fast waynes har ju världens finaste eftermiddags och kvällssol.

hemma blev jag skitstressad över att jag inte hittade någon karta till svensjön så att mamma skulle hitta dit sen..
riktig stresspanik fick jag, men bestämmde mig istället för att hon fick lösa det ;) så efter en grymt packad bil med 7 pers och lika mycket packning så hade vi hamnat vid en super mysig sjö.. & VÄRLDENS TUFFASTE TOALETT, två stycken ! ;) perfekt för tjejer..
utan att det var planerat blev det att basta, vilket var lite mer planerat än att jag skulle i vattnet, TACK TOVE! :b
var inte så farligt kallt ändå, men jag brukar inte bada innan sommarlovet att kommit iallafall! haha..
men det var perfekt med kvällssol och allt!
problemet kom när mamma skulle hämta oss ;) HAHAHAHAA grusvägen fanns inte ens på kartan typ, så vi började vandra utåt medan hon var på någon annan grusväg och letade efter oss ;) tog nog en timme att ta oss ut där? och vi gick ändå inte sakta! då började man ångra att man inte tältade där som de flesta andra.. men vi hittade en busshållsplats och mamma hittade oss! HAHA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0