egoboost

precis som jag skrev igår så hällde jag i mig kaffe direkt när jag vaknat ;) pluggade lite och sen drog jag in och tränade, gick lite segt med skönt ändå! :) gick förbi apoteket och köpte strepcils, eftersom att jag har fått för mig att allt som kommer från apoteket är bra, haha! påväg mot cookie and I där pappa klippte sig sprang jag förbi Waynes och köpte en kaffe till honom och en till mig. Väl på cookie så hittar jag inte pappa och frågar honom vart han är. som svar får jag 'hej gumman, det var 15.45 istället för 14.45. kom upp till jobbet om du vill' HAHA. en ganska vansinnig emilia springer upp till hans jobb.. 1. Jag hade kunnat ta vilket kaffe jag vill på hans jobb gratis. 2. Jag hade bara ätit en macka och fattade inte hur jag skulle hålla humöret uppe till sex. 3. jag har prov imon, jag borde pluggat.
men vi löste det ganska snabbt genom att övningsköra innan han klippte sig ;) och under tiden skulle jag gått på stan med mia, som dissade mig! tjalala..

nu ikväll har jag pluggat lite.. men kommer i stort sett inte ihåg något alls! måste ta tag i detta..
sen har tagit ett långt bad, med tända ljus och allt sådantdär :)

Kommentarer
Postat av: miah

jag dissade inte alls :(

2009-11-04 @ 23:22:55
URL: http://miiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0