jobb

har jobbat idag. pengar sitter gott! jag vet inte alls vart jag gör av mina pengar, men har gjort av med allt för mycket iallafall. ligger i hyffsad fas iallafall. eller nej, det gör jag egentligen inte, men lönen kommer in på onsdag, och eftersom att jag jobbade på lovet så ligger jag i fas ändå! (hihu, lite av ett kontrollfreak när det gäller mina pengar).
ska planera nästa månad med, så att jag slipper göra av med allt på skit. Ska iallafall betala klänningen jag beställt, julklapp till mamma och pappa, och mormor.

Drog upp till pappa efter jobbet för att umgås med matilda och jesper. skönt att träffa dem lite! :) vidare till mamma och blev grymt besviken för att hon var hemma, men nu är hon iväg iallafall ;) älskar att ha myskvällar när jag är ensam hemma. Så nu har jag bunkrat upp med chips & dipp, skumtomtar, mango och vatten! ska titta runt på nätet och se om jag hittar något som inte är onödgt! ;) miiihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0