kvällen som kommer.

blev många inlägg idag! :)
nu ska jag iallafall bege mig bort mot affären för att köpa lite gott att äta ikväll. Då menar jag inte kyckligfile och klyftpotatis med någon god sås till, nej, jag syftar helt enkelt på godis! det är ju fredag?
Blir hämtat av pappa där och ska lämna honom hemma, sedan snor jag avensisen och tar mig vidare mot mia och tove, vart dem nu är? vi ska iallafall titta på hockey. Har bara gjort det en gång förrut, men trvides som fan. lite spännande sådär.
Vi ska ha en myskväll är det bestämt, jag tror dock inte att det slutar där. Vi kommer säkert dra ut. Pm eller något. Det blir iallafall nyktert för mig eftersom att jag är en drivergirl ikväll :) hade varit skönt att komma hem typ runt nio och bara gosat ner sig, men så blir det inte heller! hihu :)

Kommentarer
Postat av: Ida

åååh, var roligt med myskväll!

känns surt att min fredag blir till att ligga i sängen och dö :c

2009-11-27 @ 17:56:57
URL: http://nigels.blogg.se/
Postat av: josefin

Ska du se på Idol ikväll? :D

2009-11-27 @ 18:17:27
URL: http://honjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0