nattinatti

blev fest igår :) hos mackan och danne och även hos johan. Dörrarna emellan var öppna ;) Var så grymt kul att träffa cim igen! det spårade väl lite halvt, men var ändå lyckat. Vidare ner till natti där vi träffade en del folk och sådär, och sedan blev det frasses! gott.

Blev hämtad av mia och tove i morse och fick höra deras sovberättelse, HAHA! jag älskar det där med att träffas dagen efter och snacka igenom kvällen.
Nu borde jag helt enkelt sitta och plugga. Men jag hinner verkligen inte få in allt, och med min planering gick detta åt helvete. Jag valde att festa istället för att klara provet, bra emilia :) så jag tänker helt enkelt vara sjuk imorgon, får ta omprovstillfället istället.

Kommentarer
Postat av: Pim

Haha, det var riktigt kul! :D Det får vi göra om tycker jag.

2009-12-03 @ 17:31:41
URL: http://pimpelompen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0