night out

firade dessan igår! jätte trevligt och sjukt god mat :)
hade klänningen som jag beställt, det var den hårdaste klänningen jag haft, haha. Får hoppas att den mjuknar upp i tvätten. Känns nog bättre med en vanlig bh under, istället för splash-on. hahaha. snyggt namn jag kom på.

Tog med mig sanna hem inatt och hon förvanade mig ganska rejält om att hon kommer sno täcket. Kan tänka mig att jag höll lite FÖR hårt i det eftersom att jag vaknade inatt och hade lagt halva över mig och halva på golvet! vilket betyder att hon inte fick någonting! Jag kastade det över henne lite fint och hoppades att hon inte behövt ligga utan täcke allt för länge, och somnar om. Ungefär tio minuter efter det så ringer klockan. stackarn! :)

Jag orkade helt enkelt inte svenskan idag. Så jag tänkte plugga! Finns grymt mycket att fixa nu. men fick nyss sms om att svenskan var inställd, känns bra! :) ska in för projektsnack vid ett, och sedan stan! träning ska jag nog också fixa.


klänningen jag beställde från nelly för 200:- :)

Kommentarer
Postat av: Pim

RAAH, vilken snygg klänning! 200kr?!?!?!

2009-11-26 @ 12:14:03
URL: http://pimpelompen.blogg.se/
Postat av: miah

assu? jag ser ngt riktigt snyggt? :O

2009-11-26 @ 23:05:12
URL: http://miiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0