på bättre humör :)

på bättre humör nu! :)
fick hem klänningen idag, lite konstig passform kanske, men verkligen en keeper!

Såg ullared-reklamen nu. 'vad är det för borg där bakom?' -'det är ingen borg här bakom' 'men något är det väl? jo en liten borg måste det vara' '(tittar bak) vad pratar vi om nu?' hahahha shit. tänkte att jag måste se det ikväll! men fårse om jag hinner hem.
har bokat pump och spinn, så ska dra om en stund :) ska bli riktigt skönt. Dessutom har jag vaccinerat mig idag. Jag som är spruträdd måste säga att det var den snällaste sprutan jag någonsin tagit, haha. inga biverkningar än inte! :D förutom att jag fryser, men kan tänka mig att det är ganska kallt här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0