sjuk :(

igårkväll var jag pigg och dansade runt här hemma till akon, showtek, angerfist och Lars winnerbäck. konstig blandning kan tyckas, men fy så underbart! :)
Sov riktigt gott inatt, men vaknade helt död. Idag är det inte halsen, utan näsan. Så jag ringde johan (sjukt vad många johan det finns i min närhet), eftersom att jag tycker att körlektionen var viktig, men den gick att boka om :) så det var bara till att gå och lägga sig och sova några timmar till. vaknade lite piggare och hoppas vara frisk till imon! annars hinner jag inte med allt jag ska..

sjukt vad sexigt det kan vara med vältränade killar, haha! vadå att man känner dig typ, trygg? och omhändertagen, och allt annat sådantdär! ;)

ska se om jag hittar något att äta, en brunch kanske? sen ska jag se om jag kan få något pluggat :) hittar ingen motivation och tar inte tag i saker. fy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0