Tagggga

Tog mig sovmorgon imorse med, till halv tio. Stack in till gymmet för powertraining över lunch :) as jobbigt med superskönt. Kom hem några timmar senare och tänkte sätta mig och plugga eftersom att historian ska in på tisdag, psykologiprov på måndag, religonredovisning på fredag och svenska uppsats in måndagen efter det! men fan, desto mer jag har att göra desto mindre gör jag helt enkelt.
Satte mig iallafall lite med historian men har fastnat, så jag tog en paus. och kommer inte sätta igång mer med det idag :)

ska snart göra mig iordning för att senare dra mig in till stan till dessan och fira hennes 18-års dag. Så blir nivå ikväll! :) dock blir det nyktert för min del då jg kör eftersom att det inte går bussar på vardagsnätter, it sucks! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0