tankar :)

hm, hur gör jag nu?
djupa tankar för en liten människa ;) dock egentligen bra saker, jag måste bara reda ut hur jag ska bete mig och vad jag vill osv. haha, det lät totalt fel. hur ska jag bete mig i dessa situationerna för att jag ska få ut så mycket som möjligt av det?
jag vet sedan tidigare att jag kan vända saker väldigt fort, handla innan jag tänkt på konsikvernserna. eller göra saker innan jag är säker på vart jag står. det går inte alltid att vända tillbaka sedan, och oftast har det inte spelat så stor roll, men det är väldigt onödigt. Med respekt mot migsjälv och mot andra är det väl bra att veta vart man står och vart man har sig själv :)

'Jag kanske talar till mig själv när jag säger
att man borde stanna upp ibland och se
för man lär sig ingenting på att blunda för sitt liv
och bara springa runt och låtsas att man ler'
älskade winnerbäck :)

Kommentarer
Postat av: miah

jag bara älskade det du skrev nu i slutet!

2009-11-01 @ 22:22:59
URL: http://miiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0