tell me

så! nu är jag hemma och allt sådant.
i fredags fick jag ryck och drog hem till mia där hon och tove var! jag var riktigt övertrött eftersom att jag sovit alldeles för lite, så vi var hur löjliga som helst, men hade riktigt kul :)
tove drog och mia och jag snackade vidare och somnade stenhårt. vaknade i stort sett sjuka och tog det verkligen lugnt största delen av dagen ;d
blev fest igårkväll och det var helt okej. jag var dock inte speciellt taggad, men hade äckligt kul på vägen ner till natti från dropkick. natti dög det med. men allt går för mycket 'som vanligt' nu tycker jag, haha! kan man säga så? det borde ju vara bra. Fast jag är en sådan person som behöver förändring i stort sett hela tiden.

Har en grymt stressig vecka framför mig. inget speciellt i skolan, men körlektion, skola och förhoppningsvis träning på måndag, körlektion och skola på tisdag, träffa sara på onsdag, halkan hela torsdag och körlektion på fredag. Under tiden ska jag också plugga SUPERmycket körkortsteori.. jag fattar inte hur  fan man ska lära sig det? fas fordon lär jag mig aldrig.
Så, jag tänkte tillbringa nästa helg med att plugga hur mycket som helst. men två vänner har 18 års fest. och det kan man ju inte missa? så yes. blir en stenhård vecka. borde börja redan nu. men nej, böckerna är hos mamma, och jag har gosat ner mig med hundarna hos pappi! :)

tell me what you thinking about when you hand is all on me! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0