TID

GE MIG TID! shit. jag stressar mig själv. finns så mycket jag måsta göra, borde göra och vill göra. ändå slutar det oftast med att jag sätter mig framför tvn, och stressar upp mig själv för att jag inte gör det jag ska.
Trots att jag är sjuk så drog jag in till stan idag för att fixa present till sara, oscar och köpte med mig en kofta och en tröja med! och jag fattar inte vart pengarna tar vägen? haha ;p
när jag kom hem var det bara till att sätta på kaffe och sätta sig med fastesterna.. det är ju inte bara till att klara dem, man ska ju kunna dem också! johans kommentar gjorde mig ju ännu mer taggad ;p 'emilia, har du ens pluggat? du tvekar ju på alla' mitt svar blev i stort sett 'du kan ju inte heller dem idiot, hur fan fick du körkort?!' kanske var det ett känsligt ämne för mig ;d hahah ..

har gjort en del fastest nu iallafall, och ska göra några till. sen ska jag sätta på tvn och försöka få bort min förkylning, för imon blir det halkan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0