träning

det bästa jag vet med att träna är att variera mig. Så i måndags blev det spinn och pump, pumpen är ju det roligaste som finns! :D spinnen är bara rolig efteråt, haha.
i onsdags blev det powertraining (cirkelpass) och det är så sjukt jävla jobbigt, men ändå tappar man inte tagget. man fortsätter liksom ändå!
Igårkväll blev det vattengympa, ni kallar det säkert tantgympa, men fyfan vad kul det är. jag äääälskar det. och det är faktiskt jobbigt, men på ett skönare sätt!
Nu ska jag om en 15 min bege mig in till gymmet för ett powertrainingpass igen. Underbart när det är över lunchen. man hinner med så mycket mer då :) kan tänka mig  att det blir det sista passet för denna veckan.. om jag inte hinner med ett imorgon! kanske simmar? :)

MÅSTE göra klart min historiauppgift idag.. så sätter jag mig och råpluggar på psykologin på söndag. Har nämligen prov på måndag! Ikväll blir det fredagsmys med mia och tove, och vad vi hittar på vet man aldrig.
Imorgon blir det fest och uttgång, med mia, tove och cim! hon kommer ÄNTLIGEN ner! ska bli grymt kul!

nej nu måste jag byta om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0