<3

vet inte hur många gånger jag lyssnat igenom melissas skiva nu. underbar. känns som att hon liksom rotar runt bland mina tankar och skriver låttexter av tankarna!
alla som känner mig vet ungefär hur jag är. mycket tankar och funderingar! fröken svår har jag ju blivit kallad ett antal gånger ;) och som elli sa häromdagen 'jag haaatar filosofi, hur fan ska vi kunna tänka så? det är nog något för dig emilia!' haha, hon är för söt! :)

dock sitter jag ju inte och deppar ner mig all the time, nejnej. jag har väl någon mummelkväll då och då, men annars MYSER jag mest :) haha..
men Melissa drar fram massa minnen, bra och dåligt. sätter ord på tankarna :)
'jag grät, och vi kysstes, fast jag borde ha bett dig att gå. och jag ska aldrig mera säga sanningen till nån som saknar förmåga att förstå'

jag brukar alltid säga som lasse, att någonstans har man iallafall kommit om man vet vad man behöver. att träffa lite nytt folk är ju alltid kul..

men i helgen blir det fest. utgång. Det ska vi göra jävligt bra, och ha grymt kul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är nog bara du själv som kallar dig för fröken svår.

2009-10-15 @ 22:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0