benhinnsfan

blir myskväll ikväll, och jag tänkte gå ner och simma eftersom att min benhinna på det högre benet i stort sett hatar mig, så blir inte mycket som har med löpning att göra.. så att gå ner och simma hade suttit perfekt! men nu fick jag ett ryck. det är ett spinnpass vid 17.35 på gymmet. så nu tänker jag dra in dit istället! gott! :)

nu gör min benhinna ont i stort sett vad jag än gör. sure, jag fattar att det kommer från att jag springer, och antingen för fort, på för hårt underlag eller med fel skor. Det sista kan jag dock utesluta, men underläget är värre.
igår t ex så satte jag på akon, angerfist och showtek och dansade och studsade runt som fan, tills benet gav med sig. jag kan inte ens gå på stan?! hahah.. eller jo, det gör jag ju ändå, men ni fattar! man kan ju undra hur detta ska gå imon, när det blir utgång? men det fixar väl mina cider åt mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0