bra dag!

har varit en lång men superbra dag.
jag är seriös när jag säger att ingen människa borde behöva gå upp innan klockan sex.. haha! hade körlektion vid sju, gick väl hyffsat! känns som att jag kör sämre och sämre, men godkänd blir jag iallafall.
sedan begav jag mig till gymmet och efter det blev det skola till fyra, mötte upp sussi och sedan blev det fika och stan! jätte trevligt :)
hur sexigt är det inte med killar som verkligen har något dom är bra på?

lätt att jag ska kolla mer på hockey, tyckte det var riktigt kul faktiskt! och bra människor :) haha.. gjorde ju det i lördags i kallinge. dock förlorade mitt kära karlskrona ;)

morfar är på sjukhuset igen. bara hoppas att det blir bättre! vill ha honom kvar :) <3

Kommentarer
Postat av: Frida

hej, tack för tipsen . Får väl se om det funkar . Tror resultatet kommer bli att jag ite lär komma hem meter utan bara vända fram & tillbaka . ,. haha !

2009-10-06 @ 09:26:40
URL: http://chaaarliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0