fredag

tog mig hem ganska tidigt idag, skönt! fick ett linne och en sjal med mig också :) jag borde verkligen plugga. religon, matte och psykologi.. men okej, internationellboken blir nog först ut, och säkert det enda med.

igårkväll när jag inte kunde sova så låg jag och funderade på hur många skor jag har, och började försöka komma ihåg min köptillfällen. det första jag kom och tänka på är de gånger jag köpt på skopunkten, & den gången för typ ett och ett halvt årsen när jag köpte två klackarskor och ett par vanliga. men jag gick aldrig med klackar då, så jag började undra vart jag gjort av dessa skorna.. så jag ringde pappa, och där var dem. så nu sitter jag och funderar på om det är något man kan ha i helgen! :) kanske har fler glöma skor? :)

sitter och funderar på om jag ska skruva upp musiken och ego-boosta lite? men vet inte om städarna varit här än. äh, nu höjer jag upp och skämmer bort mig själv! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0