hiihu

jobbade igår och sedan drog jag till ronneby och umgicks med jocke och sara! :) hyrde film och snackade och allt sådant. Jag har varit på äckligt humör i helgen, så det behövde jag garanterat. Jag blev totalt flummig, och det är inte likt mig ;)
klockan ringde 05.30 i morse. nej, jag var inte vaken då. seg som ett as tog jag mig till min 'uppkörning' med min körlärare. gick väl helt okej, kändes bra. men hade inte blivit godkänd om det var på riktigt ;) efter det blev det gymet, och sedan mötte jag johan och vi gick och handlade ett par jeans till honom! klockan är inte ens 12, och allt det har jag redan gjort idag ;D;D varför är killkläderna på jack and jones så jävla snygga? varför är inte jag kille? HAHA.. nej men, ska nog köpa en tröja eller något till johan i julklapp där. kolla bara dessa tröjorna?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0