jag går bredvid, men halkar efter.

jag borde plugga, jag borde ta tag i en del saker. istället sitter jag här och funderar. fröken svår ännu en gång?
ibland är jag allt för oproffionell helt enkelt, haha. riktigt olämplig faktiskt. Och att jag inte kan förklara hur jag tänker, eller hur jag menade gör saken ännu värre. Det var iallafall inte värt det, men dock borde det inte bli en så stor sak. Det var inget personligt, det var MINA känslor och de handlade inte ens om dig.

ni som känner mig vet att jag inte är rädd för att säga vad jag tycker, men att jag hatar att bråka. men igår lyckades jag jälvar..

spelar melissa horn om och om igen nu. det var ett tag sen! och snart är det ett helt årsen jag såg henne live, eller är det två? nej det måste vara ett. hon är totalt underbar. & jag känner för att sitta här i några dygn.

Kommentarer
Postat av: miah

<3

2009-10-04 @ 17:27:49
URL: http://miiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0