knfäosnfh

har blivit en lång dag idag.. skola från åtta till halv elva (ahah, lång dag va?) och sedan blev det direkt att fixa naglarna. tog sin tid men blev skitbra :) drog till cookie, h&m, och carlings för att göra ärenden. hade behövt byta storleken i jackan jag köpte igår, men IDAG var den slut.. yeye. kommer in nästa vecka! hittade en as snygg bh med, men storlekarna var ju helt åt helvete. synd, för de var äckligt nice.

mia och jag drog till jennie en stund och tog kaspiens med oss. gottgottgott. efter maten slocknade vi till en stund! sen skulle jag övningsköra hem, och jag har nog aldrig kört så dåligt, shit. och körlektion imon! stannade till på vägen hem och fixade dricka tills lördag så nu är det klart i alla fall!

hade behövt träna eller simma eller vad som, men jag är inte sugen på det idag. så stannar hemma!

om jag inte hade haft prov i sådär alla lektioner jag har imon nästa vecka hade jag lätt stannat hemma och käkat godis! nu ska jag äta kycklingsallad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0