makeup artist?

det är faktiskt mycket jag är sugen på nu. som att tatuera mig igen.. en liten diskret stjärna skulle jag tro. vet bara inte vart, så ska fundera ett tag till!
sedan har jag kanske kommit på vad jag vill jobba med. eller nja, inte riktigt. men eftersom att jag inte har en aning om vad jag vill jobba med så har jag nog hittat ett jobb jag vill jobba med sålänge, tills jag kommit på det ;) makeup artist. jag tycker det låter skitkul!

men nu ska jag snart göra mig i ordning för att dra mig in till stan. kan tänka mig att jag blir kvar där ett bra tag. :)

Kommentarer
Postat av: malleballe

när natten tränger sig på åker thåström fram :) blev förälskad i honom när han körde finalen på hultsfred med. grymt!

och ja, makeup artist är nog lika grymt

2009-10-14 @ 12:29:00
URL: http://mjensen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0