melissa horn <3

var riktigt seg i morse, så sket i makeupen och drog på mig myskläder :) det var nog ett perfekt val med tanke på hur vädret blev sen. jag vill inte ha snö :( USCH!

tänkte vara lite smart i morse och lämnade väskan hemma, med plånbok och sådant i, med tanken att jag ändå inte skulle handla upp mina pengar på skit! :) och eftersom att jag bara var i stan till halv elva skulle jag väl klara det?
nja, det slutar med att jag får gå upp till pappa och hämta pengar till bussen eftersom att jag glömt mitt busskort i plånboken ;) sedan hittar jag ju Melissa Horns skiva på Åhlens, och tänkte ju köpa den.  tur att pappa köper den till mig på lunchen :)
tittade igenom låtanrna, VEM LÄMNADE VEM och FALLA FRITT!!!!! JAG ÄLSKAR DEM!
hon spelade dom live förra året, men hade ännu inte spelat in de låtarna än. tusan vad underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0