mjaauu

ingen sovmorgon idag heller. skulle vara i stan vid halv elva ;p det jag gjorde där gick skit bra och jag drog en snabb vända på stan. handlade julklapp till min bror! jag som alltid brukar vara sist ute..
Gymmet blev nästa ställe, skönt. och jävligt jobbigt! :) gick sedan en vända på stan med johan och han köpte lite kläder.
jag var hungrig och grinig, och som toppen på det så vet jag inte vart jag ska få en remiss från. det sista jag vill är att fråga mamma just nu! men antar att det slutar där ändå.
gick till mormor och morfar som fick mig på superbra humör, och med mig hem fick jag iallafall en vitamin wells! :D

nu har jag iallafall fått lite mat i mig, och ska ringa pappa så att han inte glömmer mig denna gången ;) sedan blir det lite ego-boost tills han kommer. ska försöka hinna med att diska också!

Imorgon blir det kristianstad med Sussi. behövligt. Lär komma hem med en del påsar! det tycker vi om.
På torsdag och fredag blir det jobb, ska måla! hahahha.. men det är kul, och mia och josse ska ju också vara med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0