my day

ouh, blev typ förföljd igår när jag var nere och simmade, så slickade i stort sett asen på två andra! haha.. men det var hur skönt som helst efter de där 15 längderna när jag blev av med människan!

känner mig duktig, har gått upp vid åtta nu ett par dagar, trots att jag kunnat sova längre :) hade kickboxning vid halv elva, skönt och kul :) och efter det var det bara matte kvar, dock prov. och med tanke på att jag inte pluggat så kändes det bra! ett g ska jag nog fixa iallafall. kanske borde ställa lite högre krav på migsjälv?
gick runt och fixade allt som behövdes, lämna tillbaka vantar, kolla efter en brun väska och beställa tid hos optikern. Övningskörde hem också! behöver köra så mycket det bara går.

känns som att det kom mysväder nu när jag kom hem! UNDERBART. jag älskar att gräva ner mig i soffan med täcke, ljus och något bra på tvn!

imorgon är det onsdag vilket betyder ledig. så vid tolv ska jag på ögonundersökning och sedan 'hämta' min mobil, jag kommer inte få en ny. så den har varit ivägskickad helt i onödan...
sen blir det väl fika eller gymmet. kanske söka jobb? är grymt sugen på ett nytt faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0