ondsdag

satt igårkväll och njöt som fan av att jag skulle ha sovmorgon idag. men nejtack, kom på att jag hade körlektion vid nio! så i morse var det bara till att stiga upp..
drog mig vidare till Waynes, köpte mig en kaffe latte med hasselnötssmal, och drog igång lite plugg. funkade faktiskt bra att sitta där :) Tills mia kom såklart.. hahah! men det var mycket trevligare då.

fixade naglarna sen.. eller med andra ord dolde det den förra nagelmänniskan gjorde bad! :) kan inte säga att något av ställerna verkar allt för proffisionellt. men fan, jag tänker ju inte betala 800 spänn för ett par naglar, nej!

vandrade omkring och tog en lunch med mia för att sedan bege mig hemåt.
hela vägen hem med bussen så nickade jag till, ni vet när man vaknar av att huvudet ramlar ner? ahha.. så nu har jag gjort mig kaffe. :) ska fixa svenskan, iallafall skriva ner all historia, göra ett fas test och städa rummet. sen ska jag antingen upp till pappa och mysa, eller kanske ta ett kul pass på gymmet? jag som inte skulle träna idag..

& 1 dag kvar. saknar känslan av att längta som ett litet barn! men den kommer nog senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0