sexy bitch!

blir många inlägg idag, haha! dock är nog detta sista för jag ska snart ta mig upp till pappa :) riktigt mysigt att vara där några kvällar då och då.. ska nog lägga mig i soffan, låta hundarna hoppa upp och ligga hos mig, och ha skruven i famnen! (skruven är min katt), och sen käka lite goda frukter! och självklart umgås lite med pappa..

imon har jag körlektion vid sju. sura tider, men fan vad man hinner med. så efter det blir det gymmet och sedan skola till fyra. Men efter det har susanna och jag pratat om att ta en fika, så hoppas det blir av med! :)

hade behövt plugga!!! har en upptagen vecka framför mig. och nästa vecka har jag matte prov, religon prov och historia prov. och psykologiprov måndagen efter det. varför skjuter jag alltid upp allt till sista minuten?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, typ have2have och bianco :)))

2009-10-05 @ 16:34:19
URL: http://stenqvistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0