stress,wiiho

har stressat mig igenom några dagar nu. I onsdags blev det shopping med sussi i kristianstad. Kom hem en del fattigare med grymt mycket lyckligare ;)
igårn blev det jobb 8-5, målar. Men lönen är underbar och att måla är kul. med rätt sällskap så går allt!
efter det for jag in till stan med mia för att det var klubbkväll. hem fick jag med mig ännu ett par underkläder, en tjockiströja, en bus och en parfym :) självklart inget på rea. men skitsamma. det sitter grymt gott ändå!

idag jobbar jag till fem, direkt in till stan för att göra mig iordning, nivå vid halv sju för att käka med brudar och sedan förfest och utgång! kanon! syns ute?

den 2 Januari blir det grancanaria för min del, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0