telenor...

telenor är ju förjävliga. först säger de att det inte kommer gå på försäkringen, sen får vi ett försäkringsnummer ändå, och han i affären säger att om vi har fått det så går det på försäkringen. Nu när jag hämtade den så var den inte lagad ;) och han iaffären är alltid så positiv och säger att jag ska ringa dem och förklara lite till, 'jag ser det inte som något som inte går att lösa', haha! han måste vara född med ett leende på läpparna :)
typ som pappa då .. 'jaja, mamma och jag får väl köpa en ny till dig då, synd bara att dem går sönder så ofta' fast nej. jag klarar ju tydligen inte av att ha mobiler, suuug!

istället för att sätta mig på Waynes och plugga, som var min tanke. så åkte jag hem :) och självklart blir det inget pluggande. får ta det imorn! för vid sex ska jag träna, ett pass jag inte testat på faktiskt. konditonsaerobic, vilket jag tycker låter hur kul som helst. hoppas inte det bara är tanter där? sedan är det dags för nivå vid nio, med tjejerna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0