back!

har inte bloggat på ett bra tag. har tyckt att det känns totalt onödigt oså, men cim påminde mig om bloggen idag! ;) yepp. ganska bra ställe att skriva av sig på trots allt..

är igång med träningen igen. och en naturläkare har klagat på det mest i min kropp, jag har låg blodsocker, ingen ämnesomsättning, någonting med binjurarna, svängande humör och emotionell stress. snäll människa säger jag bara! haha. så det har inte blivit något sött, socker, alkohol, pasta, potatis eller frukt för min del på 3 veckor (vad han tror i alla fall..) och ska inte bli det på tre veckor till! USCH.

gått på stan och fikat med mia idag iallafall, och har i stort sett levt på kaffe och té. Drog en kycklingrulle med sanna nu ikväll också! en bra dag med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0