bra dag

ställde klockan på 10.20 i morse. men vaknade av sms vid nio, så tänkte att det var lika bra att gå upp då! :) tog det lugnt ett bra tag, och drack mitt älskade kaffe osv. Helt plötsligt blir jag stressad och drar på mig träningskläderna, lägger ner de vanliga osv och springer ut till bussen för att dra in till gymmet. När jag tränat färdigt kom jag på att jag inte hade ätit frukost, och inte tagit med mig något att äta.. hur smart får man bli? jag hade räknat ut precis hur jag skulle hinna till gymmet, träna, duscha och till skolan som började ett. Jag tänte då istället köpa något att äta. men nej, bankkortet hade jag lämat hemma ;) så nu äntligen har jag stoppat i mig en fralla till 'frukost'! piggnade till ganska fort faktiskt :)

har varit mysväder hela dagen, så jag hade verkligen sett fram emot att gosa ner mig i soffan. men nej. när jag slutade så blev det sol? haha..

jag har typ varit glad hela dagen :)) den började perfekt, och fick fortsätta vara det! att leifa var ju lite extra kul, haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0