bra dag

hade en lektion idag, mellan 13-13.45. Ganska lagom sådär, haha! spenderade lite tid i stan med elli och josse, och drog sedan hem. Hann stoppa i mig min älskade fralla för att sedan dra in till stan igen. blev hårdträning med mia! superskönt. Jag är typ i bättre form för träning när näsan är efterbliven? stört.
och nu är jag iallafall hemma en stund till. pappa hämtar mig runt åtta så ska jag övningsköra, och öva på uppfång och backa runt hörn! detta kommer gå åt helvete, haha!
han lämnar mig i stan där jag ska sova inatt. Ska nog stoppa i mig en kycklig-curry baguette från kaspiens med, dock hade jag nog behövt mat redan nu.
en bra dag med andra ord! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0