bra helg

jag övningskörde till höör igår, eftersom att vi skulle fira matildas 18 års dag! :) hur gott som helst att träffa alla dom igen. Kvällen började där med hur god mat och dricka som helst. sedan var det dags att dra hemåt igen, men hem fick johan köra! :)) & jag fortsatte min förfest, haha
blev avsläppt i ronneby för partyyy och drog sedan mot natti. Kvällen slutade med en pommestallrik på katrins och var väl hemma runt 4!
mobilen dog under kvällen... ÖRK! har en som är störd att skriva på nu! men ska försöka att få tag på min andra..

tog mig en fet sovmorgon idag, gick väl upp för en halvtimme sen. och ska nog bara ta det lugnt! fårse vad som händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0