seeeg

körlektionen gick bra! klarade punkt fem också iallafall. har bokat 5 stycken till inom tre veckor :) nice.
drog till gymmet efter skolan, gick bra men är helt slut nu. drog på lite extra..
och skolan har typ dödat mig idag, har kämpat för att hålla mig vaken! gick väl ganska bra ändå tillslut ;)
tänkte dra upp till telenor och lämna in mobilen. men nej, han tog bort batteriet och sa att den var fuktskadad och att pappa var tvungen till att ringa fösäkrningsbolaget eftersom att han står på mobilen. då skulle man beskriva hur, var och när allt hände. haha, den dog i bilen påväg hem från höör? det hade varken med fukt eller vatten att göra. så jag antar att den dog nu, för att den blev superblöt på sailet? eller för att jag snackade i telefonen i duschen, där det ångar.. men jaja. lär ju inte få en ny telefon från försäkringen. så ska ta mitt as ner till ronneby någon dag nu och hämta min andra hade jag tänkt! den har trots allt varit mi trogen ;)

nej jag är totalt seg, så blir soffan hela kvällen! MYS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihih jaa snygging, verkligen ;) ni är för goa!

2009-09-21 @ 19:50:57
URL: http://stenqvistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0