fredag

och så var denna dagen avklarad.. två lektioner idag. lyckas ändå gå från tio till halv tre. en underbar håltimme emellan såklart <3 nej usch. alla andra har typ slutat eller har engelska då. tur att elli finns :)

jag har suttit och letat jobb faktiskt.. vet inte ens om jag vill ha ett. men eftersom att jag också tittat på lägenhet (som dock är fem gåner dyrare i kna än i ronneby...) så är det nog bra med ett jobb. och jag tänker nog inte stanna där jag jobbar nu!
ikväll blir det bara mys iallafall, mamma stack nyss.. självklart funderingar med. det är väl det som gör mig till den jag är! UUUUUUURK

är ganska sugen på att byta liv just nu, stad oså. känns inte som att jag har allt för mycket att förlora på det. men det tåls att tänka på tills det är min tur att stå i mössa och en snygg klänning för att sedan välja min väg i livet. så poetiskt, haha!

Kommentarer
Postat av: miaaa

du? glöm inte mig va när du drar :(( . hihi!

vi kirrar lägenhet och så är vi aldrig ensamma <3

2009-09-11 @ 18:28:27
URL: http://miiih.blogg.se/
Postat av: malleballe

stressa inte. när du väl står på trappan och springer ut så har du all tid i världen att fixa boende och sådant. ta tillvara på gratisboendet :D

2009-09-11 @ 18:38:09
URL: http://mjensen.webblogg.se/
Postat av: Josse

Ja, vi kan flytta tillsammans om du vill. jag kan flytta redan imorgon om det skulle vara så ;)

2009-09-11 @ 19:22:27
Postat av: emilia

ja josse, det låter bra! nytt liv och nya tidsfördriv! :)

2009-09-11 @ 20:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0