helt okej dag..

började dagen alldeles för tidigt.. vid sju befann jag mig i stan för att ha körlektion :) gick ganska bra. det gjorde mig på grymt bra humör iallafall, och taggad blev jag.
Efter lektionen drog jag direkt till gymmet. det ska vara svettigt! så det var riktigt skönt. dock har jag ju mina äckliga benhinnor.. innan har de bara strulat när jag varit ute och gått raskt, men nu när jag springer också.. suck! anna sa att jag skulle springa lite saktare och stretcha (?) mera. så hoppas att det blir bättre! :)

3 lektioner.. hur man nu lyckas dra ut dem mellan 10-16? jag som inte har pluggat ett skit än får allt över mig nu. skolan ger mig ingen energi alls!

måste säga att det kliar i fingrarna nu när pengarna kommit. vill klicka hem ett svin snyggt linne från nelly. och ett par vinterstövlar från dinsko, och underkläder är ju alltid lika kul! men 10 dagar kvar tills jag fyller år.. så kan väl hålla mig lite! ;) antar att jag tjänar en del på att vänta tills dess..

PÅ ONSDAG!!! då jävlar ska naglarna fixas, och sedan har jag en massage på två timmar vid 16.30!

Kommentarer
Postat av: miah

onsdag!!! VÅR DAG <3

2009-09-28 @ 20:41:41
URL: http://miiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0