jobb

igår blev det en lyckad kväll :) blev kräftskiva, där jag dock inte åt.. sedan for jag in till stan för att käka på nivå med Josse, Josse, Mia, Jessie, Filippa, Matilda, Elli, jocke och sjöberg. Jätte gott och trevligt. även om vissa var mer taggade än andra! ;) hahah..
hela karlskrona var fullt med raggarbilar?! och det var verkligen tuuusen stycken, så ingen trafik to sig fram. och vi hade tänkt ta bussen? det ändrade sig snabbt.... haha. tur att man har en snäll bror :) så vi fick skjuts till ronneby.
var bjuden på fest där. kände dock inte allt för många, men var trevligt ändå! :) efter det blev det natti en stund, men det var riktigt lång kö och jag orkade inte stå i den.. så jag satte mig utanför med freddie och när han drog in träffade jag lite annat folk! riktigt nice det med, trots att jag egentligen bara ville hem till min säng<3 hahah! det är hårt att jobba och festa ;)

vaknade sjuuuukt täppt i näsan och ville bara ligga kvar. det var ju gosväder? men jobb blev det och hur mycket folk och stress som helst. men pengarna rullar in.. kom hem för en stund sen och har stoppat i mig en ostfralla som frukost :) och nu sitter jag och myser i soffan med mitt té.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0