kort dag

kort dag idag! från åtta till halv elva :) lagom lång ;) efter det drog mia och jag till jennie en stund och sedan till gymmet! solade gjorde jag med.. fy fan vad skönt. höll nog på att somna minst tre gånger! kanske ska göra det oftare?
nu ikväll har jag varit ute och käkat på michelangelo med pappa, charlotte och hennes föräldrar. För charlotte fyller år idag :) åt någon kyckligfile med någon potatis till, perfekt! satt riktigt bra med mat.

drog in i den nya hemmakväll affären som typ är FULL med godis, och handlade lite till imon :) och nu tittar jag på Dr.Phil. haha, jag älskar honom!

jobb i helgen. men blir nog fest ändå, och någon dag myskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0