LARS WINNERBÄCK!!

Låtlistan till "Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen" är nu klar och blir enligt följande:

01 Järnvägsspår
02 Kedjebrev
03 Ett sällsynt exemplar
04 Du som reser mig
05 Du min vän i livet
06 Jag får liksom ingen ordning
07 Jag fattar alltihop
08 Köpenhamn och överallt
09 Fribiljett mot himlen
10 Berätta hur du gör

OH! ska beställa den när mamma kommer hem. det är verkligen ett måste! och visst, allt går att ladda hem nu för tiden. Men de artister jag veeeerkligen tycker om kommer jag att köpa skivorna av. De värda pengarna! och Lasse är verkligen en av dom.
Antar att jag kommer knarka hans nya låtar när de kommit. Det blir alltid likadant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0