mys

drog faktiskt upp till pappa igårkväll. har inte varit där på hur länge som helst, så det var väldigt skönt. hittade även lite kläder som jag tydligen hade där uppe. och en av mina klockor. Den med mest minnen. men det gör inget, för den är snygg, och om man skulle sett allt med minnen kan jag berätta att ganska mycket hade varit kört! så det gör man inte :D
Slutade halv elva idag, som alla andra torsdagar. gick en vända på stan med sanna, dessan, gabi, och elli. Hittade ett par grymt snygga trosor och ett sett, skit snyggt. mjaaa, ska nog köpa de.

sitter och myser i soffan just nu, med täcke och té :) det är svinkallt i huset. är ganska sugen på att sitta här hela kvällen :) men får se om jag drar mig till gymmet eller någon annan stans. lite matte hade jag ju behövt plugga också...

imon blir det iallafall flickan som lekte med elden med mia! och efter det är risken stor att vi drar vidare! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0