onsdag!

tog mig en sovmorgon till halv tio idag :) tog en fika med sara på stan, hur behövligt som helst. har inte träffat henne på ett tag! mycket att prata om :) verkligen en av de personer som står mig närmst.
får väl gratta jocke till körkortet också!! och för skjutsen hem :)

och pappa har ännu inte ringt om min mobil.. blö! en upptagen man ;)

har övningskört in till stan nu ikväll. gick en runda med hundarna i stan! mysigt :) men nu ska jag ta en kopp té och titta på tv.

Tied down
Don't want any false starts
I can do without the time apart
So I'm ready when you are, when you are



Kommentarer
Postat av: miah

hahah! fan vad läskigt! jag läser det sista i din blogg och då i låten så kommer precis den texten :O

2009-09-23 @ 22:15:50
URL: http://miiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0