OUUH!

OH! Cim är underbar. jag läser alltid hennes blogg, och såg att hon har köpt en kompaktkamera nu, som hon kallar festkamera! det gav mig en för bra idé, att jag med bör köpa en sådan?
om jag tar bilder så gör jag det med mammas systemkamera, och den är nästintill aldrig laddad, och det är inget jag lägger energi på att göra.
Tittade in på elgiganten och hittade en del under tusenlappen. och mer än en kamera som funkar och tar bilder behöver jag inte. så snart kanske jag bjuder på lite dagens outfit, festbilder och egosar.

så cim, hjälp mig! duger denna?


Kompakt digitalkamera med 12-megapixel, 3x optisk zoom och 2.5" LCD-skärm.

3x optisk zoom - Kom nära inpå objekten.
Digital bildstabilisator - Utmärkt när du själv eller objektet är i farten. Suddiga bilder är ett minne blott.
Face Detection - Sätter automatiskt fokus på ansikten. Perfekt när du vill lyckas med dina porträttbilder.
AA batteri - En stor fördel med lättåtkomliga batterier. Du kan även använda uppladdningsbara AA-batterier.
Den läckra rosa designen kommer imponera din omgivning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0